Helgen


tänkte berätta lite om helgen.
Igår efter vi hade skrivit inlägget, drog jag och Agnes hem till Isabell.
Där körde vi wii hihi.
Sen körde agnes hem mig till henne och sen åkte hon och hämtade Issa hem till henne oxå.
asså man kan ju inte åka tre på en moppe;)
Hemma hos Agnes hängde jag med världens coolaste Tobias.
Vi spelade bomb it och tog kort.
I LOVE THAT BOY!
Hahah men aja sen när issa och agnes kom åt vi popcorn och kollade på 'the stepfather'
Sen sov vi hos Agnes.
I dag åkte jag hem hyffsat tidigt och hemma hade mamma möblerat om i mitt rum!
Lite senare åkte jag och pappa till IKEA och köpte en lampa och några ljus till mitt rum.
Nu sitter jag med min cola och pluggar.
Gud vad helgen har gått fort! Pallar inte skola i morgon.
Men men life goes on.
KYSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0